۱۳۸۷ دی ۲۴, سه‌شنبه

Golden globe & Tapesh

دیشب برنامه Golden Globe رو از Tapesh دیدم.
نه اینکه خیلی سینمایی باشم اما خوشم اومد.
کلا به نظر من امیر قاسمی از بقیه افراد شاغل در تلویزیون های لس انجلسی باهوشتر و سیاستمدارتره و البته بروزتر.
من که از لودگی شبخیز بدم می آد و کانال هاشو حذف کردم از لیست , شبکه تپش هنوز بعضی وقتها میتونه جذابیت داشته باشه مخصوصا دیشب.
البته بیشتر از دیدن برنامه زنده انتخاب کیت وینسلت برای هردو نقش مکمل و نقش اول زن واسم جالب بود. وینسلت رو تو دود مقدس ( Holy Smoke ) دوست دارم و به نظرم جز معدود بازیگرهای زن هالیوودیه که فیلم مزخرف بازی نمی کنه ( یه زمانی فکر می کردم Julia Roberts هم همینطوره که البته تازگیها کمی نظرم عوض شده ).
نوع صحبت کردنش موقع گرفتن دومین جایزه اش هم باحال بود. جلو شوهرش به دی کاپریو گفت 13 ساله دوست دارم و دی کاپریو هم با یه بوسه جوابش رو داد .
بعد از اون با یه حالت فوق العاده از شوهرش تشکر کرد.اگه ندیدین توصیه می کنم این قسمت رو حتما ببینین.
همین.

هیچ نظری موجود نیست: